UVJETI POSLOVANJA

Opći uvjeti poslovanja za upravljanje nekretninama

Opći uvjeti poslovanja za upravljanje nekretninama reguliraju odnos između upravitelja nekretninama (tvrtke ili osobe zadužene za upravljanje nekretninama) i vlasnika nekretnina (naručitelja). Ovi uvjeti obuhvaćaju sve relevantne aspekte vezane uz pružanje usluga upravljanja, od održavanja i naplate najma do izvještavanja i odgovornosti za imovinu.

1. UVODNE ODREDBE

1.1. Ovi Opći uvjeti poslovanja (“Uvjeti”) odnose se na usluge upravljanja nekretninama koje pruža Plan B ili druga tvrtka koja nudi slične usluge.
1.2. Ugovor o upravljanju nekretninama sklopljen je između Upravitelja nekretninama (dalje: “Upravitelj”) i vlasnika nekretnine (dalje: “Vlasnik”).
1.3. Ovi uvjeti poslovanja primjenjuju se na sve aktivnosti vezane uz upravljanje nekretninama koje obuhvaćaju održavanje, iznajmljivanje, naplatu najamnine i pružanje drugih usluga.

2. DEFINICIJE

2.1. Upravitelj: Osoba ili pravna osoba koja je angažirana za upravljanje nekretninom u ime vlasnika.
2.2. Vlasnik: Osoba ili pravna osoba koja posjeduje nekretninu, a koja angažira Upravitelja da obavlja poslove upravljanja na njegovu korist.
2.3. Nekretnina: Građevinski objekt (stan, kuća, poslovni prostor, zemljište ili bilo koja druga vrsta nekretnine) koja je predmet upravljanja.
2.4. Usluge upravljanja: Sve aktivnosti koje obuhvaćaju svakodnevno održavanje nekretnine, najam, naplatu najamnine, vođenje administrativnih poslova, pregovaranje s najmodavcima i korisnicima te druge usluge definirane ugovorom.

3. OBVEZE UPRAVITELJA

3.1. Upravljanje nekretninom: Upravitelj se obvezuje obavljati sve potrebne radnje za upravljanje nekretninom, uključujući ako je ugovorom dogovoreno, ali ne ograničavajući se na:

a) a) Organiziranje i provedbu potrebnih popravaka i održavanja nekretnine.
b) Osiguranje pravilnog poslovanja svih instalacija i sustava u nekretnini (vodovod, kanalizacija, električna energija, grijanje itd.).
c) Vođenje evidencije o stanarima, najmodavcima, korisnicima i održavanje svih potrebnih dokumenata.
d) Posredovanje u komunikaciji između vlasnika i korisnika/stanara.
e) Osiguranje poštivanja zakonskih normi i lokalnih propisa vezanih uz održavanje i korištenje nekretnine.

3.2. Naplatne usluge:

a) Upravitelj će preuzeti odgovornost za naplatu najamnine, kao i svih drugih dugovanja od korisnika nekretnine (ako je primjenjivo).
b) Upravitelj će pružiti vlasniku mjesečna izvješća o primljenim uplatama i stanju duga korisnika.

3.3. Izvještavanje:

a) Upravitelj je dužan redovito izvještavati vlasnika o svim aktivnostima vezanim uz upravljanje nekretninom, uključujući izvršene popravke, stanje nekretnine, uplate najamnine, te druge relevantne informacije.
b) Upravitelj će pružiti vlasniku kvartalne ili godišnje financijske izvještaje.
3.4. Osiguranje i zaštita imovine: Upravitelj je dužan poduzeti odgovarajuće mjere kako bi osigurao nekretninu od oštećenja i osiguranje imovine, uključujući preporuke vlasniku u pogledu potrebnih vrsta osiguranja.

4. OBVEZE VLASNIKA

4.1. Osiguranje uvjeta za upravljanje: Vlasnik je dužan omogućiti Upravitelju nesmetan pristup nekretnini i sve potrebne informacije kako bi Upravitelj mogao ispuniti svoje obveze.
4.2. Plaćanje naknade za usluge upravljanja: Vlasnik se obvezuje plaćati Upravitelju naknadu za usluge upravljanja u skladu s uvjetima utvrđenim u ugovoru.
4.3. Odgovornost za imovinu: Vlasnik je odgovoran za glavne obveze vezane uz vlasništvo nekretnine, uključujući osiguranje nekretnine, plaćanje poreza na nekretnine, te pridržavanje lokalnih zakonskih regulativa.
4.4. Obavještavanje Upravitelja: Vlasnik je dužan obavijestiti Upravitelja o svim promjenama vezanim uz status nekretnine, najmodavce ili druge relevantne informacije..

5. NAKNADA I PLAĆANJE

5.1. Naknada za usluge: Naknada za usluge upravljanja bit će definirana u ugovoru između Vlasnika i Upravitelja.

a) Naknada može biti fiksna mjesečna naknada, postotak od prihoda od najma ili kombinacija obojega.
b) Ako je naknada postotak od najamnine, ona se obično izračunava na temelju iznosa najma koji se ostvaruje kroz mjesec.
c) Naknada može uključivati i druge usluge (popravke, čišćenje, osiguranje) koje će biti posebno navedene i dogovorene.

5.2. Način plačanja: Vlasnik će plaćati naknadu prema uvjetima navedenim u ugovoru, najčešće na mjesečnoj bazi ili na temelju odredbi ugovora o isplati naknade.

6. TRAJANJE I RASKID UGOVORA

6.1. Trajanje ugovora: Ugovor o upravljanju nekretninama može biti sklopljen na određeno ili neodređeno vrijeme, prema dogovoru između strana.
6.2. Raskid ugovora:

a) Svaka strana može raskinuti ugovor uz prethodnu obavijest drugoj strani, u skladu s uvjetima ugovora.
b) Raskid ugovora može biti moguć ako jedna strana ozbiljno prekrši svoje obveze prema drugoj strani.
c) Raskid ugovora neće utjecati na izvršenje plaćanja koja su nastala do trenutka raskida.

7. RJEŠAVANJE SPOROVA

7.1. Sporovi: Ako dođe do nesuglasica ili spora u vezi s ovim ugovorom, strane će nastojati riješiti spor mirnim putem, putem pregovora.
7.2. Arbitraža: Ako se spor ne može riješiti pregovorima, strane mogu dogovoriti arbitražu kao način rješavanja spora.
7.3. Nadležni sud: Ako arbitraža nije moguća, nadležan za rješavanje spora bit će sud u mjestu sjedišta Upravitelja.

8. POVJERLJIVOST I ZAŠTITA PODATAKA

8.1. Zaštita podataka: Upravitelj je obvezan čuvati povjerljivost svih podataka koji se odnose na Vlasnika i nekretninu.
8.2. Privola za obradu podataka: Vlasnik daje privolu Upravitelju za obradu osobnih podataka u svrhu izvršenja ugovora o upravljanju nekretninama..

9. OPĆE ODREDBE

9.1. Izmjene i dopune: Sve izmjene ili dopune ovih uvjeta moraju biti u pisanom obliku i dogovorene od strane obje strane.
9.2. Pravo primjene zakona: Na sve odnose iz ovog ugovora primjenjuje se važeći zakon države u kojoj se nekretnina nalazi.

Plan B, agencija za poslovanje nekretninama
vl. Martina Jurić, OIB: 51270894060,
Srima VII 57A, 22211 Srima